Slappdag!

Idag har vi tagit oss en rejäl slappdag och gjort mest ingenting, vilket behövs ibland! Min yngsta storebror och hans sambo kom hit en sväng för att lämna av lite vildsvinsdelar till hundarna, mycket uppskattat! Tyvärr var ju inte mamma hemma såhär på mors dag, men vi tänkte på henne när vi fikade.. :-)
 
Nu väntar vi få svar på trikintestet , sen blir det till att spåra vildsvinsklöv, kul!! Fick inte bara klövar utan även lunga, lever, hjärta, njurar, strupe och ett ben som var för blodigt för att bli människomat så det blev en hel del kött från det.
 
Det blev inställd träning på kapplöpningsbanan idag för att ingen anmält sig, så jag packade istället ner vattenflaska, skål, leksaker och lite godis och åkte ut till banan nu på kvällskvisten istället. Hundarna fick rejsa bäst de ville, leka med leksakerna, busa med varandra och sedan blev det en hel del godissök i gräset på innerplan. Mycket uppskattat utav de små busarna som nu ligger däckade!
 
Hade även med mig min systemkamera för en gångs skull! Den har krånglat ett tag och inte riktigt velat samarbeta utan bara "hackat" och haft sig. Den har några år på nacken, men idag bestämde den sig för att faktiskt ta kort, wow!
 
Eftersom jag kör på auto (jag är en extremt dålig fotograf) så tappade jag fokus på Blaises ansikte här tyvärr.
 
 Fina killen!
 
Min underbara tjej!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0