Bättre sent än aldrig..

Fungerar det uttrycket i det här sammanhanget?
Jag är uppenbarligen ganska usel på att hållas med en blogg, det var ett tag sedan mitt senaste inlägg, men nu får jag ta och rycka upp mig!
 
Pang, boom sa det bara så var det helt plötsligt sommar igen! Var tog tiden vägen? Ett år bara flög förbi hur snabbt som helst, min lilla valp är numer en stilig unghund och min lilla tös är hela fyra år!
 
Sedan senaste inlägget så har det hänt en del. Jag har pluggat, fått mig en flickvän med två "bonushundar" på köpet, jag har hängt mer på kapplöpningsbanan och vi har gått på utställningar! Kanske är det rent utav dags för en liten återblick, i bilder, på de gågna månaderna? Jag tror det är det.. Här kommer den!
 
 
Det var en vacker vinter!
 
 Jag ställde Ezio på Stockholmsmässan och han fick sitt första officiella resultat: Excellent!
 
 Vintern var på väg att ta slut och Ezio fick prova Agility på allvar för första gången!
 
 Jag hälsade på min fina Amela men hon har också varit på besök här!
 
 Utställning (inof) i Kumla! BIR, HP, BIG3.  Bild tagen av Amela Olsson 
 
 Vi började träna mer Dog parkour på våra promenader!
 
 Sen blev det vår och varmt!
 
 
Sen blev det utställning(inof) på Örebro brukshundsklubb också där det slutade med BIR, HP samt BIS3.  Bild tagen av Ninni Pettersson.
 
 

Tro det eller ej, men vi har kommit fram till nutid! Det här var bara ett axplock utav allt som hänt under de månader jag varit frånvarande, de "största" händelserna kan jag våga påstå!
Förhoppningsvis så kan jag nu fortsätta blogga lite mer frekvent, om ni märker att jag börjar försvinna så får ni hytta med näven mot mig, slå mig på fingrarna med en linjal eller något annat bra straff ni kan komma på!
 
Cheers!
Willemijn Hagewoud
2014-05-22 @ 22:17:25
URL: http://www.nattstad.se/awhagewoud

Hej!

Nej men vad kul att du bloggar, har varit inaktiv jag med ett bra tag nu xD
Kanske ska börja igen jag med :P

Fina bilder btw :D

Svar: Åh, ska börja följa din blogg! :D
Tack så mycket!!
Vincent




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0