Och så till det motsatta...

Jag tror att världen blev lite gramse på mig när jag påpekade att det varit väldigt varmt på sistone, och idag öppnade sig himlen fullständigt!
 
Ja, regn till och från hela dagen, men inte stoppar det oss från att gå långpromenad -nej regnkläderna på för både mig och hundarna och så ut och traska! Kläderna hinner knappt torka alls mellan promenaderna, men det är iallafall behaglig temperatur ute, så man får väl trösta sig med det!
 
Utöver promenaderna så har det inte blivit så mycket gjort dock, utan vi har alla tre latat oss mest hela dagen med undantag för matstunder såklart... :-)
 
Cheers!
 
Halvdränkta vovvar efter dagens morgonpromenad. Trötta och hungriga på frukost!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0