Heta dagar

Det har varit många heta dagar de senaste veckorna, och varken jag eller hundarna har varit särskilt sugna på att gå några längre promenader under dygnens ljusa timmar utan det har fått bli på kvällar och nätter istället.
 
Idag hade vi sådan tur att vi fick väldigt trevligt sällskap på våran nattliga promenad, i form av min vän Hanna och hennes Rottis/Boxer-kille Baloo!
Det är alltid lika mysigt och trevligt att gå promenader med det här paret, för jag gillar dem båda väldigt mycket, och det gör även mina hundar!
 
Det vart mycket gående, prat, hundbus men framför allt -skratt! Man får aldrig en tråkig stund med det här paret!
 
Ezio fick en hel del valpryck och rusade runt i en cirkel så långt bort kopplet räckte.
Blaise istället morrade på några igelkottar och en katt, att dom jäklarna bara vågar visa sig i hennes närvaro!? 
 
En och en halv timme senare kom vi hem och vi har nu gosat ner oss i sängen för att snart snarka oss vidare till en ny dag full med bus och stoj!
 
Cheers!
 
 
Laserögonen är en del av charmen tycker jag allt!
Hanna
2013-08-09 @ 00:37:17

Tack detsamma Vincent :) Var otroligt kul och trevligt att promenixa med er :) Som det alltid är. Måste vi verkligen göra oftare :) Gillar er också skarpt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0